logo

Köztéri óriásplakát kampány, ami a szülő-gyermek kapcsolatra épít


"Get involved in your child’s education" – szól a COA Ifjúsági és Családügyi központ legújabb reklámkampányának szlogenje.

A szülő-gyermek interakció elősegítése érdekében olyan plakátokat állítottak köztereken, amelyek interaktivitást követelnek és amelyet a gyerekek javarészt szüleik közreműködésével tudnak használni: kirakó, könyv, mérőszámok, stb. Ez olyan fajta kommunikációt eredményez az épített környezet és a városlakók között, amely a fizikai környezet és a társas interakciók közötti kölcsönhatást felerősíti. Úgynevezett "guerilla tanterek" ezek, hiszen olyan plakátok, amely megtanítja a gyerekeket a különböző szakterületekben a valós alkalmazásokra, mint például matematika, földrajz, olvasás, stb. És hogy mi ennek a kampánynak a célja? Figyelemfelkeltés, amely felhívja a figyelmet arra, hogy a szülők bevonása fontos a fiatalok tanulmányai során.

További képek és részletek a My Modern Met honlapján!

 

Bejegyzés adatai

Időpont: July 2, 2011

Szerző:

Komment: 0